Arkitektrådgivning

Skal du som arkitekt have rådgivning inden for valg af fliser, badeværelsesinteriør mm. er Banio din rette samarbejdspartner og leverandør.

Vi har bred erfaring med renovering af eksisterende boliger såvel som nybyggeri. Vi vil sammen med dig arbejde hen imod en sammenhæng mellem budget, design og funktion, så slutkunden får mest værdi for deres investering.

Redouane Bedjaoui er projektansvarlig og tilbyder rådgivning indenfor:

  • Flisevalg med fokus på rummets anvendelse og funktion samt forslag til indretningsløsninger
  • Valg af de rigtige opsætnings- og fugematerialer
  • Rådgivning om efterbehandling og vedligeholdelse
  • Beregning af pris og m2

Her er, hvad nogle af vores kunder siger om os

Arkitekt MAA Per Birch

Som arkitekt har jeg en masse private kunder. Og private byggesager er krævende, fordi folk ofte har snakket i 5 år om at lave deres badeværelser om.

Vi er derfor meget tætte på vores byggeherre og lever højt på tillid. Den tillid skal vi gerne kunne skubbe videre og have til vores leverandører, og det lykkes i høj grad med Banio.

Vi er meget trygge ved at sende vores kunder ud til Banio. For de er virkelig gode til at tage imod folk og hurtigt at spotte, hvad det er for et projekt, de står med.

Samtidig kan vi godt lide det sortiment Banio har. Vi er trygge ved udvalget, og Banio har de helt rigtige løsninger, som, vi synes, passer ind i vores projekter.

Arkitekt MAA Povl Krebs

Jeg har været kunde og samarbejdet med Banio i 15 år. Det er en ekstremt serviceorienteret virksomhed, og hvis man har et problem eller en udfordring, søger de altid at løse dem. Du møder ikke modstand på de løsninger, du kommer med. Intet bliver opfattet som besværligt, og ejeren er altid positiv og konstruktiv.

Han er leverandør til vores byggerier. Vi køber fliser og sanitet hos Banio og oplever altid en fin faglig forståelse, hvor vi får præcist de varer, vi skal bruge. Jeg er samtidig meget tryg ved at sende kunder ud til Banio. De får alle en god oplevelse. Ejeren er imødekommende og kan tale med alle. Han er god til at sætte sig i deres sted og føle kundens behov.

Der kan være stor forskel på kunder. Men Banio tager hånd om dem alle – også privatkunder, hvor der er mange følelser med i processen. Det navigerer de fantastisk i og formår at skabe enighed for fx par, så de får en løsning, som begge bliver glade for.

Når de går derfra, føler kunderne, at de har taget beslutningerne. De er ikke blevet påduttet noget.

Ring mig op